4.11.09

Audiatur 09 - Dagbog 5



¤ 17.40: Filmen var lidt søvndyssende. Jeg sneg mig ud for at ordne nogle ting på nettet. Rasmus er i karbad. Det begynder at lyde som en bryllupsrejse, men man er jo også tæt på hinanden når man deler værelse - og vi har dobbeltseng. Vi får først det næsten 800 sider lange Audiatur-katalog i morgen i Bergen. Jeg vil spare resten af Murakami til den lange bustur. Nu vil jeg af med mine tørre linser og tænke lidt på den artikel jeg skal have fundet tid til at skrive færdig imens jeg er heroppe.

¤ 22.45: Jeg hvilede i mørket på værelset i et godt stykke tid inden middagen. Masser af snak nu om "Kenny" (som fx var inde for at se et teaterstykke med en kvinde der havde en hund på scenen - han syntes det var åndssvagt, gik ud, købte en pakke pølser, kom tilbage og begyndte at smide dem op på scenen - hunden spiste glad, blev mærkbart roligere - men alligevel faldt det åbenbart ikke i god jord (osv.))

¤ Vi prøver at få Skidan ned til vodka (det lykkes ikke - han har vist lagt sig til at sove). Jeg tænker på bøger (de nye (og sidste) fra H Press) og Tower Defence. Jeg er blevet grebet af Bloons 3. "Jeg skulle aldrig have klippet mine negle," siger Rasmus. Han siger noget andet også og beder mig om at citere ham på min blog. Det vil jeg ikke, så han må notere det i sin egen ru lysebrune Moleskine.

¤ Nu vil han give mig en sodavand for at skrive på min blog, at jeg godt må filme ham i badet. "Så længe det bliver cammet gør jeg alt."

¤ Udenfor er vinden holdt op med at blæse. "Det er sådan noget Heidegger kunne finde på at skrive i et forsøg på at lave poesi." Der er kun bowling om lørdagen.

¤ ... Jeg skal tidligt op for både at nå at løbe og spise morgenmad inden check out.